凤梨饼

AMStony:

#jewnicorn# #安德鲁·加菲尔德#

--"How do you think your Mark would be different from Jesse's ?"
比起Jesse,你觉得你出演Mark会是什么效果?

--"Haha, so much better."
哈哈,那肯定好多了

--"Would you have a British accent ?"
一个带着英国口音的Mark?

-- "NO…“
不会

”NO, NO, NO, NO…Jesse."
其实不是的,Jesse要更好

"I fell in love with Jesse like, you know, that was a love story for me."
我曾爱着Jesse,你知道的,对我来说这曾像是段恋爱

"That was, that was, that was, that the relationship likes Cain and Abel, he was like brothers, for me, and for Eduardo, I think, in the way with revenge, and absolutely, for Mark, it was a different story. I know."
要形容的话,这段,这段感情就像是该隐和亚伯,他于我像是手足一般的存在,对Eduardo来说也是,在这段复仇的道路上,当然,从Mark的角度来看就是另一回事了。

"You are needed, and you are not needed, so interesting."
一个人被需要,一个人不被需要,这很值得寻味

--"So, Eduardo had been so different from, I mean, so different from the corner point."
也正是这样,Eduardo会在转折点会有很大的改变

--"I mean he was more kind of wretched heart, this kind this"
我认为他有点心灰意冷,或者有类似这样的情绪

" But Jesse, you know what Jesse did is remarkable, and I did, I fell in love with Jesse, as a person, as an actor, as a character."
但你知道的,Jesse是那样的无与伦比,而且他一直做得很好,无论是从个人,从演员,还是从角色的角度来看,我都为他着迷。

" That really created that relationship with him. We, we spend Halloween together and bought S'mores from Cheesecake Factory and that was the best Halloween."
这种感觉真的给我们带来了不同的羁绊,在一个我们一起度过的万圣节,我们分享了从连锁店里买的棉花糖蛋糕,那是我度过的最好的一个万圣节。

加菲20171107的采访视频,今天又翻出来看了一次,实在是想发点什么,就把这段Jewnicorn单独拿出来翻译了一下,有任何不对的地方请包涵,渣水平,渣翻译。虽然之前可能已经有无数你扣船员发过了,但是还是想再发一遍。我入坑的太晚了,对Jewnicorn,我不知道我还能做些什么了。

照片都是加菲在回忆这段时候的表情,我不多做评价,大家自己感受吧。

评论

热度(109)